Listopadowa odsłona Kampanii "Mam czas rozmawiać"

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
27 listopada 2018

 

Kampania społeczna "Mam czas rozmawiać" jest oparta na idei promowania dialogu międzypokoleniowego o zdrowiu rodziny, w tym HIV/AIDS i innych chorobach przenoszonych drogą płciową. W związku z przypadającym w dniach 23-30 listopada 2018 r. Europejskim Tygodniem Testowania, kampania kładzie nacisk na dialog dotyczący konieczności testowania w kierunku HIV.

 Główne cele kampanii Krajowego Centrum ds. AIDS to:

  • upowszechnienie informacji o sposobach zmniejszania ryzyka zakażenia HIV wśród grupy kobiet planujących macierzyństwo oraz będących już w ciąży;
  • zachęcanie do wykonania badań w kierunku HIV, a przez to zwiększenie odpowiedzialności za swoje zdrowie i zdrowie swoich bliskich,
  • promowanie dialogu międzypokoleniowego o zdrowiu rodziny, w tym HIV/AIDS i chorobach przenoszonych drogą płciową

Więcej informacji na stronie https://mamczasrozmawiac.aids.gov.pl